اعزام تیم امداد خودرو- پاره شدن تسمه تایم که با تماس یکی از شهروندان عزیز سریعا تیم فعال در محدوده بلوار فرحزادی سعادت آباد در محل حاضر و متوجه پاره شدن تسمه تایم خودرو سواری 206 سفید شده است که فوری خودرو سواری به تعمیرگاه تخصصی امداد خودرو شهر واقع در فرحزاد ارسال و حمل توسط نیسان یدک کش انجام میگیرد.

نکات آموزشی در هنگام پاره شدن تسمه تایم:

خودرو سواری پژو 206 متاسفانه بدلیل عدم آگاهی چندین بار اقدام به استارت زدن می نماید که این باعث کج شدن سوپاپ ها شده است و خرج و هزینه خودرو در این حالت افزایش پیدا کرده ، بهتر است وقتی که خودرو در حال حرکت است و به صورت ناگهانی سرعت و شتاب موتور به صفر می رسد و خودرو خاموش می شود دیگر راننده اقدام به استارت زدن های متوالی ننماید حال آن که خود راننده در این مورد اذعان داشت که سیستم برقی ماشین کاملا سالم بوده- برق پشت آمپر هم نمایان بوده و حتی صدای فعال شدن پمپ بنزین که در حال چک کردن میزان بنزین مخزن پمپ می نماید شنیده می شده حتی با این اوصاف چندین بار اقدام به استارت زدن نموده است. چندین ایراد به کار وارد است.

1-چرا با وجود چک کردن موارد برقی خودرو و صدای پمپ بنزین و برق پشت آمپر همچنان سعی در روشن کردن موتور نموده است؟

2- راننده محترم چرا با وجود ناگهانی خاموش شدن خودرو ، متوجه پاره شدن تسمه تایم نشده است؟

این موارد و حتی بیشتر از اینها متوجه عدم اگاهی رانندگان محترم می باشد که ما سعی میکنیم در کلیپ های آموزشی و مطالب به روز به دوستان و هموطنان و بازدیدکنندگان وب سایت آموزش دهیم. در پایان دو کلیپ آموزشی از همین خودرو 206 تقدیم می گردد.

Leave a Comment