یدک کش - نیسان یدک کش

انواع یدک کش : خودرو های یدک کش که به عنوان امدادخودرو و کمک رساندن در سطح شهرهای جهان اول تا جهان سوم فعالیت دارند و به کار گیری می شوند زیاد تفاوتی با هم نداشته یا اصطلاحا قابلیتهای عجیب و غریبی را به کار گیری نکرده اند.

یکی از پرکاربرد ترین خودرو های یدک کش در ایران خودرو های یدک کش نیسان هستند که با گرفتن مجوز از شهرداری و راهنمایی رانندگی اقدام به فعالیت و امداد رسانی در سطح جاده می نمایند.

این خودرو در انتهای نیسان بالابر و قرقره ای جهت بالا کشیدن خودرو به عنوان کشنده استفاده می نمایند و خودرو آسیب دیده یا در واقع خودرو که به هر علتی از ادامه راه بازمانده را یدک کشی می نمایند که خود این مورد تابع قوانینی می باشد که ادامه و یا مقالات دیگر به شرح کامل با جزئیات بیشتر خواهیم پرداخت.

یکی از بهترین مواردی در کیفیت و رنکینگ همکاران در رابطه با امدادخودرو و یدک کش ها لحاظ می شود خدمات دهی در کنار احترام و مقرون به صرفه بودن است که در این مجموعه با بیش از ده خودرو یدک کش نیسان و 3 خودرو سنگین خودرو بر که بیشتر در نواحی غرب کشور فعالیت داشته مورد ارزیابی مدیران هم می باشد مطلب مهم قیمت و امداد خودرو ارزان یا امداد خودرو ارزون و در عین حال امداد خودرو سریع و امداد خودرو ارزان شهر می باشد.

که قابل ذکر است که بدانیم امداد خودروهای سراسر کشور طبق آخرین دستورالعمل ابلاغی فعالیت می کنند این مورد تحت نظارت شهرداری استان تهران می باشد و قیمت های تعیین شده علاوه بر کارشناسی شدن طی مسیر و خودرو مربوطه به صورت کیلومتری در نظر گرفته می شوند که این امر مهم باید توسط هموطنان و استفاده کنندگان گرامی از یدک کش ها باشد و همچنین فاکتور رسمی طبق تعرفه خدمات امداد خودرو شهر نیز تحویل مشتری قرار داده خواهد شد.

موضوعی که بسیار حائز اهمیت است آن است که تمامی خودروهای یدک کش امداد خودرو شهر داری ریموت لمسی و ردیاب وستکار می باشند و این موضوع امنیت کار هم از لاظ خاطر جمع بودن مشتریان و هم از لحاظ موارد مدیریتی خیال مدیران این مجموعه را راحت تر کرده است.

خودرو یدک کش- نیسان آبی- امدادخودرو شهر
خودرو یدک کش نیسان آبی- امدادخودرو شهر

Leave a Comment